Foto:

Voorprogramma Huntenpop Een succes

ULFT - Op vrijdag 2 augustus kwam een grote groep Achterhoekse ondernemers naar de DRU Cultuurfabriek in Ulft voor het voorprogramma van Rabobank Graafschap voor Huntenpop.

De bewuste beïnvloeder Dan LeFay liet interessante psychologische illusies zien en nam de aanwezigen mee in verschillende beïnvloedingspincipes.

Tijdens de ontvangst kwam het nog met bakken uit de lucht, maar na het officiële programma was het gelukkig droog. De aanwezigen konden genieten van een borrel bij het Ouhrlokaal, waar men alvast uitzicht had op het festival aan de andere kant van de Oude IJssel. Aansluitend kregen de klanten een toegangsbandje waarmee ze door konden gaan naar het festival, waar de Rabobank al 30 jaar trotse sponsor van is!

Op het festivalterrein was de Rabobank dit jaar, zowel op vrijdag als zaterdag te vinden met een fotospiegelwand. Hier kon je jezelf op de foto laten zetten met een ludieke achtergrond, zoals op het podium van Huntenpop, een onbewoond eiland of in de jungle. Hier werd met name door de jongeren gretig gebruik van gemaakt.

Meer berichten